Cum funcționează

Creare cont

Pentru a adauga un proiect pe site-ul crowdfunding.diasporarestart.ro este nevoie sa va creati un cont de utilizator din sectiunea Cont nou.

Veti fi directionat catre pagina de Creare cont.

Numele de utilizator reprezinta email-ul. Dupa introducerea unui email si al unei parole in ecranul de creare cont puteti accesa butonul Inregistrare. Pentru validarea adresei de email (si a contului) veti primi un email care contine un link de confirmare, link pe care trebuie sa il accesati.

Autentificare

Dupa confirmarea email-ului va veti putea autentifica in website in ecranul de Autentificare folosind numele de utilizator (email-ul) si parola setate.

Schimbare parolă

Pentru modificarea parolei puteti accesa optiunea Schimbare parola din meniul de utilizator.

Creare proiect

Pentru a crea un proiect se va accesa butonul Incepe un proiect .

Crearea unui proiect se realizeaza completand urmatoarele sectiuni:

1.Denumire
In aceasta sectiune se completeaza informatii despre:
  • Denumirea (titlul proiectului),
  • Bugetul necesar (in Lei),
  • Tara unde se implementeaza proiectul,
  • Domeniul de activitate (codul CAEN)
  • perioada de campanie in zile (implicit 30 de zile). In cazul in care se doreste setarea unei perioade de campanie mai mare de 30 de zile va trebui sa completati si campul Motiv extindere campanie

Adaugă o denumire proiectului

Acesta este primul lucru pe care oamenii îl vor vedea despre proiectul tău. Obțineți-le atenția cu un titlu scurt care să reprezinte activitatea principală.

2.Descriere

In aceasta sectiune se completeaza Descrierea proiectului.

Campul optional Alte informatii  va fi completat doar daca exista informatii suplimentare care trebuie cunoscute si care nu fac parte din descrierea proiectului.

Descriere proiect

Explicați cum vă va afecta această schimbare pe dvs., familia sau comunitatea dvs.

3.Media

In aceasta sectiune vor fi adaugate imagini referitoare la proiectul ce se doreste a fi implementat.

Se pot adauga mai multe imagini prin selectia tuturor imaginilor dupa apasarea butonului de selectie imagini.

Totodata se poate adauga un link video referitor la proiect. Link-ul trebuie sa reprezinte un video gazduit pe youtube sau Vimeo.  Pentru ambele platforme trebuie completat doar codul video-ului ce se doreste a fi afisat.

Adaugă fotografie si/sau videoclip

Proiectele cu o fotografie sau un videoclip primesc de șase ori mai multe susțineri decât cele fără. Includeți unul care surprinde emoția poveștii voastre.

+

Selectati o platforma pentru link-ul video

4.Pachete

In aceasta sectiune se vor defini pachetele oferite de initiatorul proiectului sustinatorilor acestuia.Totodata vor fi definite modalitatile de finantare pentru proiect.

Pentru definirea unui pachet trebuie completate urmatoarele campuri:

  • Nume (titlu pachet)
  • Descrierea beneficiului in cazul sustinerii (finantarii) acestui tip de pachet
  • Valoarea pe care trebuie sa o finanteze un sustinator pentru a putea accesa beneficiul pachetelui.

Pentru definirea unei metode de finantare (plata) trebuie completate informatiile referitoare la tipul modalitatii de finantare si detaliile referitoare la tipul de finantare selectat. De exemplu, in cazul in care se selecteaza tipul de plata IBAN, in campul Detalii se vor completa informatiile referitoare la contul bancar unde se va face plata (finantarea).

Creare pachete susținători

Beneficiile sunt stimulente oferite susținătorilor în schimbul sprijinului acordat.

Metode de plată

Dupa completarea tuturor informatiilor despre proiect se va accesa butonul Creaza proiect.

Proiectul va fi salvat si trimis catre aprobare. Proiectul nu va fi afisat in zona Colectie proiecte si nu va fi vizibil utilizatorilor pana cand nu va fi aprobat de catre administratorul website-ului. Dupa aprobarea de catre administrator, veti fi instintat printr-un email ca proiectul a intrat in faza de In finantare si acesta este vizibil pe website, in sectiunea Colectie proiecte, pentru toti vizitatorii website-ului.

Actualizare proiect

Pentru adaugarea unei actualizari la un proiect, utilizatorul initiator al proiectului va avea accesibil in pagina Proiectului, in zona Actualizari, sectiunea de adaugare actualizare.

Dupa introducerea actualizarii, aceasta va fi trimisa catre aprobare. Actualizarea va aparea in pagina proiectului doar dupa ce actualizarea este aprobata de administrator.